Win Tickets To 971 AMP Radio’s Switch Party!

385 maketheswitch Win Tickets To 971 AMP Radios Switch Party!
To celebrate one year of playing all your favorite hits, AMP is treating our loyal listeners who “Made The Switch” to a special concert party featuring the New Boyz and Kevin Rudolf.  Update: We’re all starting to head over to Knott’s Berry Farm .. so if you have passes just come on over!

AMP Radio is having a party! We want you there. Listen in everyday thru March 11th for your chance to win VIP tickets to 971 AMP Radio’s Switch Party Thursday, March 11th at Knott’s Berry Farm!

Here are the digits: 877.971.HITS (4487)

And if you become one of our FRIENDS WITH BENEFITS , then just CLICK HERE to enter to win!

Carson Daly will host the blowout featuring live performances from the [lastfm]New Boyz[/lastfm] and [lastfm]Kevin Rudolf[/lastfm]! Tickets get you park passes to Knott’s Berry Farm and to AMP’s VIP party!  The park opens at 10am and closes at 6pm, and the concert starts at 4pm!

  • knotts Win Tickets To 971 AMP Radios Switch Party!And remember Knott’s Berry Farm has an after school special price of $19.99 after 3:00PM! Visit

Check out galleries of [lastfm]Kevin Rudolf[/lastfm] and the [lastfm]New Boyz[/lastfm] while we wait for the Make the Switch Party!

[photogallerylink id=39284 align=left]

[photogallerylink id=39293 align=left]


One Comment

  1. Stephanie bolda says:

    Kevin rudolf!!!! Omg I’m so here! How do I get tickets?!

  2. chrisdubz says:

    Congrats to you guys for making it to one year! Although, I miss 97.1 FM Talk, dearly…

    1. Frances says:

      Sorry you miss them so try to make it to the party! You can also get tix by being one of our FRIENDS WITH BENEFITS! WIN TIX TO AMP Radio’s SWITCH PARTY

      1. chrisdubz says:

        If AMP could get Leykis to come – it’s a done deal! lol Don’t worry I will be there!🙂

  3. nebula gatica says:

    Hey new boyyzzz ily guys i made the switch 2 102.7 kiss fm to 97.1amp radio! i luvv kevin rudolf and new boyzz i have everything about them!<3 iv always wanted 2 meet all of u guys 4 3v3r and now its my chance ty ily guys bye ily guys!!!!! neby waz here!

  4. Asha James says:

    I love amp radio, because I listen to my favorite songs in the car. I LOVE IT!!! ITS AWSOME!!!! I listen to my favorite stars in it. Thank you amp radio!!!!

  5. Asha James says:


  6. jordin says:

    i want to win

  7. jordin says:

    help me i want to win

  8. stephanie says:

    if we have passes already can we go to this? if so what time is it at?

  9. elle says:

    i dont care about the vip thing cant u just buy tixs?

  10. Danielle says:

    what if i already have a knotts annual pass? would i still have to win or pay to get in?

    1. Frances says:

      Just show up!!!

  11. breanna says:

    I won tickets to go to AMP Radio’s Switch party! Thank you AMP Radio for making my birthday awesome!❤

    1. brittney says:


  12. Ashley Beltran says:


  13. rockmar22 says:

    I NEEEEEDDDDD tickets for the Switch Party!
    My daughter will kill me if I don’t take her to this event. I made the switch from SUPER ESTRELLA to AMP>…..

  14. rockmar22 says:

    PLEASE I NEED those VIP Passes. this is what my dauther wants for her B-day Present. HEEEEEEEEEEEEELP!!

  15. Erika P. says:

    OMG!!! i’ve been calling for these tickets since monday and i haven’t got them yet !!!! I really wanna go !!!

  16. tamara says:

    I WON!!!!!!!…I❤ AMP RADIO!!!!

  17. Amber says:


    1. brittney says:

      can you me heeeeeeeeeeeeeeeeeeelp*

  18. Amber says:

    I have to win these tickets because its my best friends birthday on friday and I haven’t got her a gift yet and I want to give take her to see New Boyz and Kevin Rudolf so badly. She is in love with them . Also me and my other friend have called since Monday and texted the number over the weekend too. We almost got our phones taken away because we have called every hour! Please AMP RADIO give me the tickets(:

  19. Nikki Montgomery says:

    I’m going!!!!!! YAY!!! Im taking my BFF,Caitlyn. U buy tickets at

  20. tahari says:

    omg!omg!new boyz are gonna be there!im soooo there!!f#ck yeah

  21. pampam (: says:

    when are the friends with benefit winners annouced?!

  22. April Sitler says:

    I love you Carson…..Thank You….See you tmro

  23. Christina says:

    super stoked for tomorrow!!!!! even though I have work I will be there at some point to party!!! woot woot for being caller 20 and winning – Thanks Michelle!!!😀

  24. Priscilla says:

    good thing i made the switch!!!!!!!!!!!!!!!cuz i won tickets!!!!!omg thank you soo much amp radio!

  25. Danielle says:

    Thanks amp radio for being the best station ever! I’m glad I made the switch! So excited for tomorrows switch party..

  26. Serena says:

    omggg ahaha i won(:

  27. Veronica says:

    aww man sucks I have school =/ fridays or the weekend is better, I would love to go but no can do, hope it goes great!


  28. claudia ubando says:

    i already have tickets to knotts berry farm;but will i still get to see new boyz & kevin rudolf ?

  29. Melissa says:

    Haha. I won already!!

  30. Madison says:

    omg i luv new boyz nd my sis won this morning nd went !


  31. Stefany says:

    had an A.W.E.S.O.M.E tonight!!!!!!!!!!!!!!<3 i got to touch BOTH of the NewBoyz hand with there shirts OFF!!!<3 and Kevin Rodolf waz amazingggg!!!!

  32. cynthia says:

    omg i was at knott’s i didn’t call but i still got VIP, it was kool

  33. adrienne says:

    wow the concert was amazing!!!! i had such a great time! i seriously want to re-live that whole day again🙂 the new boyz weere soooo hoottttt dayuumm and kevin rudolf was way chill i got pictures with him and autographs! i’m so glad i made the switch to amp radio!! i love youu guyss🙂

  34. kevin johnson says:

    hey this is my 1 time going to the amp party and this is kevin johnson

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

More From New Music, Music News, Concerts, Gossip - 97.1 AMP RADIO

Mornings with Carson Daly
97.1 Seconds With

Listen Live